Наказ ДПС № 204 від 12 травня 2020 року щодо упорядкування роботи Комісій з питань зупинення реєстрації ПН / розрахунку коригування в ЄРПН
У статті «Відповідальність за присвоєння статусу ризикового» розглядаємо проблему притягнення до відповідальності голови та/чи членів комісії за незаконне рішення про присвоєння ризикового статусу чи блокування податкових накладних, також аналізуємо законодавство та відповідну судову практику, надаємо рекомендації щодо того, як можна «зняти завісу» колегіальності прийнятого рішення.
Публікуємо Наказ ДПС № 204 від 12 травня 2020 року щодо упорядкування роботи Комісій з питань зупинення реєстрації ПН / розрахунку коригування в ЄРПН, отриманий від ДПС на наш запит, який регламентує діяльність членів комісії. ...
Повний текст статті доступний лише передплатникам сайту.
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
		ОАСК ліквідували – найгірші очікування підтвердились		 2052
			 2052		
		Кримінальний метод адміністрування податків		 1824
			 1824		
		Зразки повідомлення про злочин на підставі ст. 366 ККУ «Службове підроблення» / ст. 367 ККУ «Службова недбалість»		 1068
			 1068		
		Чи може платник податків надати в суд документи, які не були надані податковому органу, та на якій підставі суд може не враховувати ці документи?		 4769
			 4769		
		ОАСК ліквідують. Що це значить для сторін, справи яких знаходяться на розгляді в ОАСК?		 2247
			 2247		
		Статус «ризикового»: все ж таки оскаржується чи ні?		 10582
			 10582		
		ВЕРХОВНИЙ СУД: ВИМОГА ВИЗНАННЯ ДОХОДУ ВІД ДИСКОНТУВАННЯ ДОВГОСТРОКОВОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ – НЕЗАКОННА		 6103
			 6103		
		Магія цифр, або
 Строки звернення до суду в податкових спорах: 1095 проти 30		 10023
			 10023		
		Увага! Зміни щодо строків оскарження до суду податкових нарахувань після використання процедури адміністративного оскарження. Інші строки – в інших випадках		 1471
			 1471		
		Віднесли до «ризикових»? Чи вдасться захиститись?		 8569
			 8569		
		Податковий спір: чим ще керуватися, крім Податкового кодексу?		 3081
			 3081		
		КМ Партнери захистила інтереси МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА у Конституційному Суді України на підтвердження права на повернення переплат з місцевих податків на території АТО		 2737
			 2737		
 Прокоментувати
Прокоментувати










