+ Слово має бути в результатах пошуку. - Видалення слова з результатів пошуку. * Слово починається/закінчується на текст перед/після символу. ""Пошук слів у складі фрази.

 

Зміни в порядку ведення та зберігання трудових книжок працівників представництв іноземних юридичних осіб

03 Серпня, 2018 Інформаційні листи

У липні 2018 року набули чинності довгоочікувані зміни в порядку ведення та зберігання трудових книжок представництвами іноземних юридичних осіб. Відповідні зміни були внесені Кабінетом Міністрів України (далі – КМУ) до Постанови КМУ від 27 квітня 1993 року № 301 «Про трудові книжки працівників» (Постановою КМУ від 18 липня 2018 року № 571) та Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці, Міністерства юстиції, Міністерства соціального захисту населення від 29 липня 1993 року № 58 (Розпорядженням КМУ від 18 липня 2018 року № 513-р).

Нагадаємо, що раніше трудові книжки громадян, які працюють за трудовими договорами в іноземних представництвах, в іноземних кореспондентів, співпрацівників міжнародних організацій та інших прирівняних до них іноземців на території України, зберігалися виключно в Генеральній дирекції з обслуговування іноземних представництв або її відповідних територіальних підрозділах. Звісно, що такі послуги Генеральною дирекцією з обслуговування іноземних представництв надавались зовсім не безкоштовно. Отже, вищезазначені роботодавці не вправі були вносити записи до трудових книжок, зберігати або видавати їх. У той же час трудові книжки працівників, працюючих в українських роботодавців, зберігались на підприємствах, в установах і організаціях, ФОП, а відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу лежала на їх керівниках.

Такі норми, фактично, нівелювали закладений у Конституції, Господарському кодексі України принцип рівності між іноземними юридичними особами і громадянами та українськими юридичними особами і громадянами та створювали перешкоди представництвам іноземних юридичних осіб при здійсненні своєї діяльності.

Відтепер представництва іноземних юридичних осіб отримали право самостійно вносити відмітки до трудових книжок своїх працівників. Внесені зміни приведуть наявне законодавство у відповідність та спростять процедуру найму працівників в представництва іноземних юридичних осіб.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.

З повагою,

© WTS Consulting LLC, 2018

Перегляди 2102

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Е-листки непрацездатності: чи помітні покращення? 23 Вересня, 2021    1220

Відрядження в Україну: огляд податкових та імміграційних питань при працевлаштуванні іноземців 18 Червня, 2021    2236

Електронні листки непрацездатності вже діятимуть з 01 травня 30 Квітня, 2021    2894

Запитайте юриста: які пільги передбачені працівникам за роботу зі шкідливими умовами праці? 22 Квітня, 2021    11609

Черговий закон про зменшення тиску на бізнес – вовк в овечій шкурі? 16 Квітня, 2021    1495

Повідомлення про надзвичайні заходи у сфері трудового законодавства в Україні, спричинені кризою Covid-19 13 Травня, 2020    1646

Проєкт нового Порядку контролю за додержанням законодавства про працю – вчитися на помилках? Держпраці: ні, не чули. 07 Серпня, 2019    3023

Польові будні Держпраці.
Судова справа про використання цивільно-правових договорів у відносинах з фізичними особами
06 Травня, 2019    1666

5-та група єдиного податку: «+» vs «-» 01 Березня, 2019    11936

Маніпуляція як інвестпроект 25 Лютого, 2019    4233

Нові розміри штрафів за порушення трудового законодавства 08 Лютого, 2019    2645

Огляд практики Верховного Суду за 2018 р., пов’язаної з розмежуванням цивільно-правових та трудових відносин 11 Грудня, 2018    3405

Прокоментувати