Верховна Рада України прийняла закон про відтермінування штрафів за зберігання пального без ліцензії до 31.12.2019 р.
06.06.2019 р. Верховна Рада України прийняла Закон України, яким були внесені зміни до ст. 18 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» № 481/95-ВР (далі – Закон).
Так, ст. 18 Закону було доповнено ч. 22, відповідно до якої:
«До суб’єктів господарювання не застосовується фінансова санкція у вигляді штрафу, передбачена статтею 17 цього Закону, у разі зберігання пального до 31 грудня 2019 року без наявності відповідної ліцензії».
Нагадуємо, що ст. 17 Закону передбачала накладення штрафів у розмірі 500 000 грн за зберігання пального без відповідної ліцензії, починаючи з 01.07.2019 р.
Комітет Верховної Ради України з податкових та митних питань прислухався до прохань підприємств, зокрема агропромислового та автотранспортного комплексів, відстрочити накладення штрафів у зв’язку з недостатністю часу на отримання документів, що є необхідними для отримання ліцензії на зберігання пального.
Отже, суб’єкти господарювання, що зберігають пальне, отримають ще додаткових 6 місяців для отримання ліцензії.
Такий крок є логічним й з огляду на те, що обов’язковість отримання ліцензії на зберігання встановлювалась з 01.07.2019 р. Однак фізично отримати ліцензію до 01.07.2019 р. неможливо, оскільки видача ліцензій та внесення ліцензіатів до відповідного єдиного реєстру також мала б відбуватися починаючи з 01.07.2019 г. Таким чином усі підприємства, які зберігали пальне, мали б 01.07.2019 р. припинити таку діяльність (до отримання ліцензії).
Зазначимо, що дискусії щодо доцільності ліцензування зберігання пального продовжуються і бізнес має надію, що протягом додаткових 6 місяців до нормативної бази будуть внесені зміни, які спростять або хоча б зроблять більш зрозумілим процес отримання ліцензії на зберігання пального.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.
З повагою,
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
З 18.11.2025 обмежать доступ до державних реєстрів: Закон № 4576-IX підписано
595
Механізм повернення судового збору по-новому: правова сутність змін та практичні виклики впровадження у 2025 році
1551
Скасування процедури досудової санації та її заміна превентивною реструктуризацією: локальні покращення є, але проблема списання боргів проти волі кредиторів лишається актуальною
346
«Кредитні канікули» для підприємств-боржників та лізингоодержувачів, постраждалих від бойових дій та окупації РФ: Верховна Рада прийняла закон
857
Представництво юридичних осіб: що дозволяє недобросовісним контрагентам ухилятись від виконання зобов’язань?
2414
Новий адміністративно-територіальний устрій: держава реформує, а бізнес розгрібає
2459
Заборона пластикових пакетів: розбираємо закон
32275
Нова довірча власність: пройшов рік, а нічого не змінилось
2058
Юридичні особи повинні будуть оновити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників
14119
Новий старий процес
4805
Останні зміни в адміністративному судочинстві
2397
