Зупинити діяльність до отримання «неможливого» документа, або підходи екологічної інспекції та судів до деяких питань застосування законодавства про екологічну експертизу та оцінку впливу на довкілля
18 грудня 2017 року був введений в дію Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року (далі – Закон). Він заміняє собою Закон України «Про екологічну експертизу» (що втратив чинність з цього ж дня) та покликаний наблизити регулювання цих питань в Україні до європейського законодавства.
У наших попередніх публікаціях ми вже підіймали тему реформування екологічного законодавства в сфері оцінки впливу на довкілля, зокрема, у статтях «Оцінка впливу на довкілля замість екологічної експертизи – який новий дозвільний документ з’явиться наприкінці 2017 року», «Оцінка впливу на довкілля при реалізації проектів на діючих підприємствах».
Вже пройшов деякий час із прийняття нового законодавства, про яке йшлося в цих статтях. Екологічна інспекція на даний час при проведенні перевірок приділяє велику увагу питанням оцінки впливу на довкілля та активно користується можливістю подання позовів про зупинення підприємств із пов’язаних підстав. Ознайомившись із судовою практикою, хотілося б звернути увагу на деякі неочевидні з першого погляду нюанси, які можуть дорого обійтися діючим підприємствам.
Ці нюанси пов’язані із застосуванням сучасного законодавства про оцінку впливу на довкілля до підприємств, які починали роботу за ще старим законодавством.
1. ПОРУШЕННЯ СТАРОГО ВИСНОВКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ МАЄ СЕРЙОЗНІ НАСЛІДКИ ...
Повний текст статті доступний лише передплатникам сайту.
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
З 18.11.2025 обмежать доступ до державних реєстрів: Закон № 4576-IX підписано
540
Механізм повернення судового збору по-новому: правова сутність змін та практичні виклики впровадження у 2025 році
1539
Скасування процедури досудової санації та її заміна превентивною реструктуризацією: локальні покращення є, але проблема списання боргів проти волі кредиторів лишається актуальною
346
«Кредитні канікули» для підприємств-боржників та лізингоодержувачів, постраждалих від бойових дій та окупації РФ: Верховна Рада прийняла закон
849
Представництво юридичних осіб: що дозволяє недобросовісним контрагентам ухилятись від виконання зобов’язань?
2412
Новий адміністративно-територіальний устрій: держава реформує, а бізнес розгрібає
2459
Заборона пластикових пакетів: розбираємо закон
32272
Нова довірча власність: пройшов рік, а нічого не змінилось
2054
Юридичні особи повинні будуть оновити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників
14115
Новий старий процес
4802
Останні зміни в адміністративному судочинстві
2397
Ліцензія на зберігання пального – впорядкування ринку чи нові корупційні ризики?
2000
