В Україні скасовано спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів
30 вересня 2015 року в Україні було скасовано спецмито на імпорт легкових автомобілів незалежно від країни походження і експорту. Відповідне Рішення за № СП-335/2015/4442-06 «Про скасування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових автомобілів незалежно від країни походження та експорту» (далі – «Рішення») було прийнято Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі 10 вересня 2015 року та опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 12 вересня 2015 року після аналізу ситуації, що склалась на ринку легкових автомобілів в Україні. Крім того, було враховано рекомендації, затверджені Органом регулювання суперечок у справі «Україна – спеціальні заходи щодо імпорту легкових автомобілів» (DS468), ініціатором якої виступила Японія ще наприкінці 2013 року згідно з положеннями Домовленості про правила та процедури врегулювання суперечок СОТ.
Нагадаємо, що такі спеціальні заходи застосовувались в Україні з 14 квітня 2013 року. Залежно від робочого об’єму циліндрів двигуна легкових автомобілів ставки спецмита було встановлено:
- для об’єму понад 1000 см3, але не більш як 1500 см3, які класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодом 8703 22 10 00 – на рівні
6,46 %; - для об’єму понад 1500 см3, але не більш як 2200 см3, які класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодом 8703 23 19 10 – на рівні
12,95 %.
Проте у квітні 2015 року ставки було переглянуто та зменшено відповідно до 2,15 % та 4,32 %, а наразі з 30 вересня 2015 року скасовано взагалі. Як сказано у повідомленні Міжвідомчої комісії, застосування даних ставок спецмита йшло всупереч національним інтересам нашої держави та «засвідчило про добровільне прагнення України дотримуватись правил, встановлених Світовою організацією торгівлі». Очікується, що такий крок матиме позитивний вплив на ринок легкових автомобілів в Україні.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.
З повагою,
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
Спори щодо митної вартості: огляд свіжих рішень Верховного Суду
1946
Авторизовані економічні оператори (АЕО): хто може отримати цей статус?
2454
Оновлення процедури митного оформлення за законом щодо авторизованих економічних операторів
1231
Верховний Суд легітимізував транзитні автомобілі на єврономерах?
2541
«У держави відсутня відповідальність за все, що вона робить» (інтерв’ю партнерів КМ Партнери для Юридичної Газети)
4157
Контролери без повноважень, або до чого призводять евфемізми у законотворчості (митний пост-аудит зараз незаконний?)
1394
Винагорода експедитора-резидента та митна вартість. Включати чи не включати – ось в чому питання. Чи вже не питання?
3273
Що варто зробити з митною cистемою України?
1710
Проект змін до Порядку включення роялті/ліцензійних платежів в митну вартість. Що нового?
1684
Ваші товари можуть завозити на окуповані території України з інших країн? Готуйтеся до зупинення ЗЕД в Україні
1958
Режим переробки на митній території України: час провести «краш-тест» обраної моделі роботи за цим режимом?
2009
Трансфертне ціноутворення та митна оцінка: точки дотику та як їх використати бізнесу
6402
