В Україні скасовано спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів
30 вересня 2015 року в Україні було скасовано спецмито на імпорт легкових автомобілів незалежно від країни походження і експорту. Відповідне Рішення за № СП-335/2015/4442-06 «Про скасування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових автомобілів незалежно від країни походження та експорту» (далі – «Рішення») було прийнято Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі 10 вересня 2015 року та опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 12 вересня 2015 року після аналізу ситуації, що склалась на ринку легкових автомобілів в Україні. Крім того, було враховано рекомендації, затверджені Органом регулювання суперечок у справі «Україна – спеціальні заходи щодо імпорту легкових автомобілів» (DS468), ініціатором якої виступила Японія ще наприкінці 2013 року згідно з положеннями Домовленості про правила та процедури врегулювання суперечок СОТ.
Нагадаємо, що такі спеціальні заходи застосовувались в Україні з 14 квітня 2013 року. Залежно від робочого об’єму циліндрів двигуна легкових автомобілів ставки спецмита було встановлено:
- для об’єму понад 1000 см3, але не більш як 1500 см3, які класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодом 8703 22 10 00 – на рівні
6,46 %; - для об’єму понад 1500 см3, але не більш як 2200 см3, які класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодом 8703 23 19 10 – на рівні
12,95 %.
Проте у квітні 2015 року ставки було переглянуто та зменшено відповідно до 2,15 % та 4,32 %, а наразі з 30 вересня 2015 року скасовано взагалі. Як сказано у повідомленні Міжвідомчої комісії, застосування даних ставок спецмита йшло всупереч національним інтересам нашої держави та «засвідчило про добровільне прагнення України дотримуватись правил, встановлених Світовою організацією торгівлі». Очікується, що такий крок матиме позитивний вплив на ринок легкових автомобілів в Україні.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.
З повагою,
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
Спори щодо митної вартості: огляд свіжих рішень Верховного Суду
Авторизовані економічні оператори (АЕО): хто може отримати цей статус?
Оновлення процедури митного оформлення за законом щодо авторизованих економічних операторів
Верховний Суд легітимізував транзитні автомобілі на єврономерах?
«У держави відсутня відповідальність за все, що вона робить» (інтерв’ю партнерів КМ Партнери для Юридичної Газети)
Контролери без повноважень, або до чого призводять евфемізми у законотворчості (митний пост-аудит зараз незаконний?)
Винагорода експедитора-резидента та митна вартість. Включати чи не включати – ось в чому питання. Чи вже не питання?
Що варто зробити з митною cистемою України?
Проект змін до Порядку включення роялті/ліцензійних платежів в митну вартість. Що нового?
Ваші товари можуть завозити на окуповані території України з інших країн? Готуйтеся до зупинення ЗЕД в Україні
Режим переробки на митній території України: час провести «краш-тест» обраної моделі роботи за цим режимом?
Трансфертне ціноутворення та митна оцінка: точки дотику та як їх використати бізнесу