Штрафи з трансфертного ціноутворення у 2019 році: далі – більше
Штрафи за порушення строків подання звітності з трансфертного ціноутворення (далі – ТЦУ) встановлені пп. 120.3-120.4 ст. 120 Податкового Кодексу України.
Нагадаємо, що до 01 жовтня 2019 року платники податків мають подати звіт про контрольовані операції (далі – КО), які були здійснені у 2018 році, а КО 2019 року будуть включені у звіт, що буде подаватися у 2020 році.
Розмір штрафів прив’язаний до мінімального прожиткового мінімуму працездатної особи (далі – ПМПО) на 01 січня року, за який було встановлено порушення (відповідне роз’яснення надається в Листі ДФСУ від 10.02.2017 р. № 3282/7/99-99-14-01-02-17). Тож уже зараз платники податків можуть оцінити ризики та приступити до підготовки звітності з ТЦУ.
У цьому матеріалі надаємо огляд розмірів штрафів з ТЦУ для операцій 2018 та 2019 років.



Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.
З повагою,
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
Документи під час податкової перевірки VS докази у податкових спорах
318
Олександр Мінін та Юлія Кривомаз виступили на XIV Податковому форумі АПУ
222
Додатковий капітал у ТОВ: тепер простіше чи складніше для цілей оподаткування?
808
Утричі менше нарахувань та скасоване ППР: перемога нашої команди для міжнародної агрокомпанії
271
Звернення податківців за кордон: ризики оподаткування за операціями з нерезидентами
908
Документи від ТЦК, податкової чи митниці, направлені поштою, проте фактично не вручені: як це може створювати проблеми для (НЕ)отримувача
1942
Краще пізно, ніж ніколи: нарешті законодавці вирішили виправити норми щодо відповідальності за уточнення звітності з ТЦУ
1605
Кабмін оновив перелік «низькоподаткових» юрисдикцій
2538
Багатостороння угода компетентних органів про автоматичний обмін звітами в розрізі країн набрала чинності для України: наслідки для учасників МГК в Україні
1001
Зміни до ознак контрагентів-нерезидентів для визнання операцій контрольованими або здійснення 30% коригування з податку на прибуток
2355
Суд першої інстанції відмовив податковій у кваліфікації витрат як управлінських (таких, що не мають ділової мети)
1185
Зрештою Верховний Суд визнав, що застосування порівняльного аналізу ТЦУ було правильним (справа «Олімпекс Купе Інтернейшнл»)
681
Прокоментувати







