Інструкція щодо дій співробітників Підприємства при проведенні перевірки органами податкової служби (оновлено)
Дана Інструкція є узагальненим алгоритмом дій платника податків під час призначення та проведення податкових перевірок і не може охоплювати всі ситуації та нюанси, які виникають під час відносин платників податків із перевіряючими. Тому вже на перших етапах процедури призначення/проведення перевірки рекомендованим є залучення платником податків юриста-фахівця з податкових питань.
Повний текст статті доступний лише клієнтам WTS Consulting, LLC та передплатникам сайту.
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
Повідомлення про надзвичайні заходи у сфері трудового законодавства в Україні, спричинені кризою Covid-19
474
Проєкт нового Порядку контролю за додержанням законодавства про працю – вчитися на помилках? Держпраці: ні, не чули.
1845
Польові будні Держпраці.
Судова справа про використання цивільно-правових договорів у відносинах з фізичними особами
805
5-та група єдиного податку: «+» vs «-»
3201
Маніпуляція як інвестпроект
832
Нові розміри штрафів за порушення трудового законодавства
1457
Огляд практики Верховного Суду за 2018 р., пов’язаної з розмежуванням цивільно-правових та трудових відносин
1059
Нові та старі ризики невідповідності найменувань посад працівників підприємства Класифікатору професій
735
Звернення Касаційного адміністративного суду до Великої Палати: актуальні питання та результати
2673
Якщо застарілий Кодекс законів про працю (КЗпП) не реформується, а життя не стоїть на місці, то що робити?
15850
Зміни в порядку ведення та зберігання трудових книжок працівників представництв іноземних юридичних осіб
1448
Перевірка переписки працівника роботодавцем: ЄСПЛ змінив своє рішення у справі «Барбулеску проти Румунії»
3418
