+ Слово має бути в результатах пошуку. - Видалення слова з результатів пошуку. * Слово починається/закінчується на текст перед/після символу. ""Пошук слів у складі фрази.

 

Проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення» (для попереднього ознайомлення)

01 серпня, 2013 Документи держорганів

Розміщуємо на сайті текст проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення» у редакції, представленій до другого читання (воно ж виявилося останнім), а також протокол стенограми засідання Верховної Ради України (стенограму всього засідання можна знайти тут) про обговорення змін до проекту і його прийняття.

В принципі, разом ці документи мають забезпечити чітку картину фінального тексту закону. Наскільки офіційний текст після підпису буде відповідати такій картині  окреме питання. Може, там виявиться і щось, що не приймалося Верховною Радою.

Цікаво зазначити, що під час засідання Верховної Ради України мало місце зауваження одного із депутатів щодо порушення норм Регламенту при прийнятті Законопроекту. Так під час засідання Агафонова Н.В. зазначила (за стенограмою):

«заяву в порядку 48 статті Регламенту про порушення, вибачте, вами норм Регламенту. Ви розглядаєте законопроекти в другому читанні без обговорення, без доповіді – це стосується законопроекту 2341а, 2847. І ви знаєте …, що це в майбутньому може  потягнути скасування цих законів.  … таки наполягала на тому, щоб ви дотримувались норм Регламенту і давали слово не тільки тим, чиї поправка відхилені, а і також ставили на підтвердження, якщо вони враховані».

Від себе зауважимо: а чому б і ні? Особливо якщо в кінцевому тексті виявиться щось «незрозуміло звідки».

Нагадаємо також, що порушення процедури прийняття виявилося достатнім для Конституційного Суду для скасування змін до Конституції, незважаючи на їх на той час вже тривале застосування. Мова йде про рішення № 20-рп/2010 від 30.09.2010 р. у справі про додержання процедури внесення змін до Конституції України1  у справі про «реверс» конституційної реформи, який набув широкого розголосу.

Так, Конституційний суд визнав неконституційним Закон України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року № 2222-IV (далі  «Закон № 2222») «у зв’язку з порушенням конституційної процедури його розгляду та прийняття».

Визнаючи закон № 2222 неконституційним, Конституційний суд керувався тим, що при його прийнятті була порушена сама процедура розгляду, ухвалення та набрання чинності. Зокрема, Конституційний суд зазначив, що:

«Таким чином, Верховна Рада України прийняла Закон № 2222, не дотримавши встановленої Конституцією України процедури його розгляду та ухвалення, чим порушила положення її частини другої статті 6, частини другої статті 19, пункту 1 частини першої статті 85, статті 159».

Окремо зазначимо також, що 5 липня 2013 року народними депутатами України Махніцьким О.І., Петренком П.Д. та Карпунцовим В.В. було подано Проект Постанови про скасування рішення Верховної Ради України про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення (№ 2515) від 4 липня 2013 року. У пояснювальній записці Народні депутати посилаються на грубе порушення вимог Конституції України та положень Регламенту Верховної Ради України.

Завантажити pdf-файл законопроекту до другого читання 04.07.2013 р. (221,0 Kb)

Завантажити pdf-файл протоколу стенограми Верховної Ради України щодо законопроекту №
2515 (407,0 Kb)

Примітки: 

1Рішення Конституційного суду України справі за конституційним поданням 252 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року №2222-IV (справа про додержання процедури внесення змін до Конституції України) № 20-рп/2010 від 30.09.2010 р.; справа 1-45/2010.
Перегляди 5085

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Глобальний тренд: операції з сировинними товарами та традиційною продукцією важкої промисловості під прицілом ТЦУ 20 листопада, 2018    516

Паралельний імпорт: приховані податкові ризики для офіційних імпортерів в контексті правил трансфертного ціноутворення 24 жовтня, 2018    1421

Чим дихає міжнародна спільнота професіоналів ТЦУ

Враження від участі в Глобальному форумі з трансфертного ціноутворення в Мюнхені під егідою International Tax Review
17 жовтня, 2018    1012

WTS Global Country TP Guide:
Комплексне дослідження з ТЦУ у 73 країнах
12 жовтня, 2018    1250

Болгарію виключено з переліку «низькоподаткових» юрисдикцій для цілей ТЦУ 27 квітня, 2018    2847

Штрафи з ТЦУ: чи правомірно штрафують за несвоєчасне подання звіту у періоді до 01 січня 2017 р.? 26 квітня, 2018    590

Штрафи в ТЦУ: загальний огляд 12 березня, 2018    34153

Оновлено перелік «низькоподаткових» юрисдикцій, операції з якими визнаватимуться контрольованими 07 березня, 2018    3974

Спори з ТЦУ: уроки першого судового рішення в Україні по суті застосування методу «чистого прибутку» 23 лютого, 2018    902

Спеціальні правила щодо постійних представництв нерезидентів у змінах ТЦУ з 01 січня 2018 року. До чого готуватися? 06 лютого, 2018    1446

Розширено коло операцій, які потенційно підпадають під 30 % коригування за пп. 140.5.4 ПК України та думки щодо практичного застосування цієї норми 22 січня, 2018    1426

Перелік організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи 22 січня, 2018    5679

Прокоментувати