+ Слово має бути в результатах пошуку. - Видалення слова з результатів пошуку. * Слово починається/закінчується на текст перед/після символу. ""Пошук слів у складі фрази.

 

В Україні з 01 січня 2020 р. змінено Перелік організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток та/або не є податковими резидентами держав своєї реєстрації

14 січня, 2020 Інформаційні листи

З 01 січня 2020 р. в Україні почав діяти оновлений Перелік організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи (далі – Перелік).

Так, Постановою Кабінету Міністрів України № 1100 від 24 грудня 2019 р. внесено зміни до відповідного переліку організаційно-правових форм нерезидентів, зокрема, які зареєстровані в Австрії, Німеччині та Польщі. Відтепер для цих держав Перелік є наступним:

Австрійська Республіка:

Федеративна Республіка Німеччина:

Республіка Польща:

На що вплине таке оновлення Переліку?

І. Звіт про контрольовані операції та Документація з трансфертного ціноутворення

Таким чином, починаючи з 01 січня 2020 р. платники податків під час подання Звіту про контрольовані операції та підготовки Документації з трансфертного ціноутворення за відповідний рік зобов’язані звітувати про здійснення операцій із нерезидентами Австрії, Німеччини та Польщі зі значно більшого переліку. Звичайно, за дотримання умов, що:

(1) річний дохід платника податків від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 150 млн грн (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік; та

(2) обсяг таких господарських операцій платника податків, визначений за правилами бухгалтерського обліку, з контрагентом, який має організаційно-правову форму, включену до Переліку, перевищує 10 млн грн (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік.

Виняток – якщо нерезидентом, організаційно-правова форма якого включена до Переліку, у звітному році все ж сплачувався податок на прибуток (корпоративний податок). У такому разі господарські операції платника податків із таким нерезидентом за відсутності критеріїв, визначених пп. а) – в) пп. 39.2.1.1. п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – ПК України), визнаються неконтрольованими.

ІІ. Застосування 30 % коригування фінансового результату

Крім того, варто враховувати нові організаційно-правові форми за Переліком і під час застосування платниками податків пп. 140.5.4. п. 140.5. ст. 140 ПК України.

Нагадаємо, що відповідно до зазначеного підпункту, фінансовий результат платника податків збільшується на 30 % вартості товарів, у тому числі необоротних активів (крім активів з права користування за договорами оренди), робіт та послуг (крім операцій, зазначених у п. 140.2 та пп. 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 ПК України, та операцій, визнаних контрольованими відповідно до ст. 39 ПК України), придбаних у нерезидентів, організаційно-правова форма яких включена до Переліку.

Вимоги цього підпункту не застосовуються платником податку, якщо операція не є контрольованою та сума таких витрат підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом «витягнутої руки», відповідно до процедури, встановленої ст. 39 ПК України, але без подання Звіту про контрольовані операції.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.

З повагою,

© WTS Consulting LLC, 2020

Перегляди 233

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Авторизовані економічні оператори (АЕО): хто може отримати цей статус? 14 січня, 2020    195

Статус авторизованого економічного оператора (АЕО) та його переваги 24 грудня, 2019    207

Оновлення процедури митного оформлення за законом щодо авторизованих економічних операторів 16 грудня, 2019    214

Виплата процентів на Кіпр: підводні камені застосування Конвенції 03 грудня, 2019    607

Зміни Митного кодексу у зв’язку з авторизованими економічними операторами – спрощення, але не для всіх 28 листопада, 2019    1055

High-End ТЦУ
Серія матеріалів: трансфертне ціноутворення та збитки – ще не вирок. У яких випадках можна обґрунтувати і як це зробити?
Частина 1, 2
28 листопада, 2019    550

Зміни Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності – «зелене світло» паралельному імпорту 22 жовтня, 2019    1183

ФОП та митниця 16 жовтня, 2019    413

Революція в міжнародному оподаткуванні наближається. Тепер офіційно.
ОЕСР публікує пропозиції щодо уніфікованого підходу до оподаткування «цифрової економіки»
15 жовтня, 2019    726

Коли податківці можуть запитати обґрунтування цін в операціях, що потрапляють під норму про 30 % коригування (пп. 140.5.4 ст. 140 Податкового кодексу)? 11 жовтня, 2019    377

Чому митна вартість – це проблема для «білого» бізнесу, а для «сірого» – можливість, або де передбачена законом система контролю митної вартості дає збій? 08 жовтня, 2019    422

Оподаткування «цифрової економіки» – податкова реформа, над якою варто подумати, або про що мовчить «законодавчий принтер» 02 жовтня, 2019    669

Прокоментувати