+ Слово має бути в результатах пошуку. - Видалення слова з результатів пошуку. * Слово починається/закінчується на текст перед/після символу. ""Пошук слів у складі фрази.

 

В Україні скасовано спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів

05 жовтня, 2015 Інформаційні листи

30 вересня 2015 року в Україні було скасовано спецмито на імпорт легкових автомобілів незалежно від країни походження і експорту. Відповідне Рішення за № СП-335/2015/4442-06 «Про скасування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових автомобілів незалежно від країни походження та експорту» (далі – «Рішення») було прийнято Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі 10 вересня 2015 року та опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 12 вересня 2015 року після аналізу ситуації, що склалась на ринку легкових автомобілів в Україні. Крім того, було враховано рекомендації, затверджені Органом регулювання суперечок у справі «Україна – спеціальні заходи щодо імпорту легкових автомобілів» (DS468), ініціатором якої виступила Японія ще наприкінці 2013 року згідно з положеннями Домовленості про правила та процедури врегулювання суперечок СОТ.

Нагадаємо, що такі спеціальні заходи застосовувались в Україні з 14 квітня 2013 року. Залежно від робочого об’єму циліндрів двигуна легкових автомобілів ставки спецмита було встановлено:

  • для об’єму понад 1000 см3, але не більш як 1500 см3, які класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодом 8703 22 10 00 – на рівні
    6,46 %;
  • для об’єму понад 1500 см3, але не більш як 2200 см3, які класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодом 8703 23 19 10 – на рівні
    12,95 %.

Проте у квітні 2015 року ставки було переглянуто та зменшено відповідно до 2,15 % та 4,32 %, а наразі з 30 вересня 2015 року скасовано взагалі. Як сказано у повідомленні Міжвідомчої комісії, застосування даних ставок спецмита йшло всупереч національним інтересам нашої держави та «засвідчило про добровільне прагнення України дотримуватись правил, встановлених Світовою організацією торгівлі». Очікується, що такий крок матиме позитивний вплив на ринок легкових автомобілів в Україні.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.

З повагою,

© WTS Consulting LLC, 2015

Перегляди 1103

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Спори щодо митної вартості: огляд свіжих рішень Верховного Суду 15 квітня, 2021    712

Авторизовані економічні оператори (АЕО): хто може отримати цей статус? 14 січня, 2020    1716

Оновлення процедури митного оформлення за законом щодо авторизованих економічних операторів 16 грудня, 2019    582

Верховний Суд легітимізував транзитні автомобілі на єврономерах? 23 жовтня, 2018    1573

«У держави відсутня відповідальність за все, що вона робить» (інтерв’ю партнерів КМ Партнери для Юридичної Газети) 21 червня, 2018    3352

Контролери без повноважень, або до чого призводять евфемізми у законотворчості (митний пост-аудит зараз незаконний?) 20 березня, 2018    795

Винагорода експедитора-резидента та митна вартість. Включати чи не включати – ось в чому питання. Чи вже не питання? 24 липня, 2017    2523

Що варто зробити з митною cистемою України? 27 червня, 2017    1113

Проект змін до Порядку включення роялті/ліцензійних платежів в митну вартість. Що нового? 21 червня, 2017    991

Ваші товари можуть завозити на окуповані території України з інших країн? Готуйтеся до зупинення ЗЕД в Україні 26 травня, 2017    1352

Режим переробки на митній території України: час провести «краш-тест» обраної моделі роботи за цим режимом? 18 травня, 2017    1383

Трансфертне ціноутворення та митна оцінка: точки дотику та як їх використати бізнесу 10 березня, 2017    5237

Прокоментувати