+ Слово має бути в результатах пошуку. - Видалення слова з результатів пошуку. * Слово починається/закінчується на текст перед/після символу. ""Пошук слів у складі фрази.

 

Краще пізно, ніж ніколи! 13.05.2014 року був прийнятий Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення трансфертного ціноутворення»

14 травня, 2014 Інформаційні листи

13 травня 2014 року Верховна рада зрештою прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення трансфертного ціноутворення» (далі – «Закон»).

Відповідно до тексту законопроекту (№4527 від 24.03.2014 р.), який був поданий на голосування, у 2014 році звіт про контрольовані операції за період з 1 вересня по 31 грудня 2013 року подається до 1 жовтня 2014 р. Дуже «своєчасна» зміна з урахуванням того, що раніше крайній строк подання звіту був встановлений як 1 травня. Тобто уважні платники податків, здебільшого, такий звіт вже подали.

Той факт, що цей Закон все ж таки прийняли, може бути констатацією неготовності контролюючих органів до обробки поданих звітів як і визнання необхідності доопрацьовувати форму і порядок складання звіту. Тобто, принаймні, є сподівання на те, що документацію на підтвердження рівня цін не будуть запитувати до кінця 2014 р. Однак, з урахуванням загальновідомої ситуації з бюджетом, сильно розраховувати на це не радили б, а тому бажано не відкладати процес підготовки документації, яку згідно з Податковим кодексом контролюючий орган все ще має право запитати після 1 травня, незважаючи на перенесення строків подання звіту.

Змінено і розмір штрафів за неподання звіту і документації на підтвердження рівня цін. Зокрема, за неподання звіту встановлено штраф на рівні 100 мінімальних заробітних плат замість «драконівських» 5 % від суми контрольованих операцій, а за неподання документації встановлено штраф у 10 мінімальних заробітних плат.

Що стосується інших змін, то варто згадати уточнення, згідно з яким контролюватися мають все ж таки господарські операції, які і мають враховуватися для визначення того, чи досягла сума операцій з контрагентом 50 млн грн. Це знімає питання про те, чи мають враховуватися при розрахунку суми операцій вартість інвестиції.

Також уточнено, що перехідні штрафи у розмірі 1 гривні стосуються саме помилок при розрахунку грошових зобов’язань по операціях за період з 1 вересня 2013 року по 31 грудня 2014 року. Тобто за неподання звіту та документації штрафи застосовують за загальними правилами.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.

З повагою,

© ТОВ «КМ Партнери», 2014

Перегляди 2679

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Глобальний тренд: операції з сировинними товарами та традиційною продукцією важкої промисловості під прицілом ТЦУ 20 листопада, 2018    546

Паралельний імпорт: приховані податкові ризики для офіційних імпортерів в контексті правил трансфертного ціноутворення 24 жовтня, 2018    1513

Чим дихає міжнародна спільнота професіоналів ТЦУ

Враження від участі в Глобальному форумі з трансфертного ціноутворення в Мюнхені під егідою International Tax Review
17 жовтня, 2018    1156

WTS Global Country TP Guide:
Комплексне дослідження з ТЦУ у 73 країнах
12 жовтня, 2018    1313

Болгарію виключено з переліку «низькоподаткових» юрисдикцій для цілей ТЦУ 27 квітня, 2018    2904

Штрафи з ТЦУ: чи правомірно штрафують за несвоєчасне подання звіту у періоді до 01 січня 2017 р.? 26 квітня, 2018    630

Штрафи в ТЦУ: загальний огляд 12 березня, 2018    34222

Оновлено перелік «низькоподаткових» юрисдикцій, операції з якими визнаватимуться контрольованими 07 березня, 2018    4139

Спори з ТЦУ: уроки першого судового рішення в Україні по суті застосування методу «чистого прибутку» 23 лютого, 2018    928

Спеціальні правила щодо постійних представництв нерезидентів у змінах ТЦУ з 01 січня 2018 року. До чого готуватися? 06 лютого, 2018    1503

Розширено коло операцій, які потенційно підпадають під 30 % коригування за пп. 140.5.4 ПК України та думки щодо практичного застосування цієї норми 22 січня, 2018    1569

Перелік організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи 22 січня, 2018    6078

Прокоментувати