+ Слово має бути в результатах пошуку. - Видалення слова з результатів пошуку. * Слово починається/закінчується на текст перед/після символу. ""Пошук слів у складі фрази.

 

Зміни в порядку ведення та зберігання трудових книжок працівників представництв іноземних юридичних осіб

03 серпня, 2018 Інформаційні листи

У липні 2018 року набули чинності довгоочікувані зміни в порядку ведення та зберігання трудових книжок представництвами іноземних юридичних осіб. Відповідні зміни були внесені Кабінетом Міністрів України (далі – КМУ) до Постанови КМУ від 27 квітня 1993 року № 301 «Про трудові книжки працівників» (Постановою КМУ від 18 липня 2018 року № 571) та Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці, Міністерства юстиції, Міністерства соціального захисту населення від 29 липня 1993 року № 58 (Розпорядженням КМУ від 18 липня 2018 року № 513-р).

Нагадаємо, що раніше трудові книжки громадян, які працюють за трудовими договорами в іноземних представництвах, в іноземних кореспондентів, співпрацівників міжнародних організацій та інших прирівняних до них іноземців на території України, зберігалися виключно в Генеральній дирекції з обслуговування іноземних представництв або її відповідних територіальних підрозділах. Звісно, що такі послуги Генеральною дирекцією з обслуговування іноземних представництв надавались зовсім не безкоштовно. Отже, вищезазначені роботодавці не вправі були вносити записи до трудових книжок, зберігати або видавати їх. У той же час трудові книжки працівників, працюючих в українських роботодавців, зберігались на підприємствах, в установах і організаціях, ФОП, а відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу лежала на їх керівниках.

Такі норми, фактично, нівелювали закладений у Конституції, Господарському кодексі України принцип рівності між іноземними юридичними особами і громадянами та українськими юридичними особами і громадянами та створювали перешкоди представництвам іноземних юридичних осіб при здійсненні своєї діяльності.

Відтепер представництва іноземних юридичних осіб отримали право самостійно вносити відмітки до трудових книжок своїх працівників. Внесені зміни приведуть наявне законодавство у відповідність та спростять процедуру найму працівників в представництва іноземних юридичних осіб.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище коментар не є консультацією і пропонується з інформаційною метою. В конкретних ситуаціях рекомендується отримання повної фахової консультації.

З повагою,

© WTS Consulting LLC, 2018

Перегляди 504

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Огляд практики Верховного Суду за 2018 р., пов’язаної з розмежуванням цивільно-правових та трудових відносин 11 грудня, 2018    195

Нові та старі ризики невідповідності найменувань посад працівників підприємства Класифікатору професій 25 жовтня, 2018    336

Звернення Касаційного адміністративного суду до Великої Палати: актуальні питання та результати 26 вересня, 2018    519

Якщо застарілий Кодекс законів про працю (КЗпП) не реформується, а життя не стоїть на місці, то що робити? 20 серпня, 2018    11423

Перевірка переписки працівника роботодавцем: ЄСПЛ змінив своє рішення у справі «Барбулеску проти Румунії» 31 січня, 2018    918

Аутстаффінг: претензії контролюючих органів та судова практика 17 липня, 2017    3789

Штрафи Держпраці 11 липня, 2017    2485

Іноземним інвесторам надано право на отримання посвідок на тимчасове проживання в Україні 12 червня, 2017    1449

Зміни в процедурі видачі дозволу на застосування праці іноземця 01 червня, 2017    28524

Набрав чинності новий порядок перевірки роботодавців 19 травня, 2017    1034

Інструкція дій при перевірках дотримання законодавства про працю Держпраці 03 квітня, 2017    1578

Тук…тук… – Це міліція..?
– Як би ж… КДБ, що це я, інспекція з праці!
17 березня, 2017    1589

Прокоментувати