Рекламний гачок: рекламодавцям і виробникам реклами слід отримувати саме письмову згоду фізичної особи на використання її зображення в рекламі

автор: Анна Андрійко

видання: «Юридична практика», № 28 (916)

14 липня, 2015 Преса

Стаття доступна російською мовою.
Перегляди 939

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Нові можливості щодо припинення порушень авторських прав у мережі Інтернет 31 березня, 2017    543

Реєстрація договорів комерційної концесії (субконцесії) – що, де, коли та як? 03 лютого, 2015    1445

Бази даних як об’єкти авторського права та права sui generis (особливого роду) 19 січня, 2015    1465

Захист імені на сайт: судова практика у сфері доменних спорів 28 серпня, 2012    10270

Практичні аспекти реєстрації договору комерційної концесії 23 серпня, 2012    12327

Прокоментувати