Рекламний гачок: рекламодавцям і виробникам реклами слід отримувати саме письмову згоду фізичної особи на використання її зображення в рекламі

автор: Анна Андрійко

видання: «Юридична практика», № 28 (916)

14 Липня, 2015 Преса

Стаття доступна російською мовою.
Перегляди 1033

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ

Нові можливості щодо припинення порушень авторських прав у мережі Інтернет 31 Березня, 2017    890

Реєстрація договорів комерційної концесії (субконцесії) – що, де, коли та як? 03 Лютого, 2015    1521

Бази даних як об’єкти авторського права та права sui generis (особливого роду) 19 Січня, 2015    1510

Захист імені на сайт: судова практика у сфері доменних спорів 28 Серпня, 2012    10396

Практичні аспекти реєстрації договору комерційної концесії 23 Серпня, 2012    12367

Прокоментувати